Saturday, March 22, 2008

HAPPY BELATED BIRTHDAY !!!

Minggu lepas sememangnya minggu yang amat sibuk sekali saya rasakan, tapi bukanlah minggu yang paling sibuk yang pernah saya lalui. Dalam `line' kerja saya, jadual padat adalah perkara biasa yang tak boleh tidak, harus saya lalui dengan tenang. Saya pernah tidak pulang kerumah selama dua minggu semata-mata untuk membereskan kerja. Makan minum, mandi manda & tidur2 ayam, semuanya di pejabat.

Saya langsung tidak berkesempatan untuk melayari internet & merayau-rayau kerumah rakan taulan & jiran tetangga. Disebabkan itulah maka saya tidak menyedari akan sambutan hari lahir mereka2 ini ;
1) Mummy Sofie : orang pertama yang saya kenali di alam fotopages
2) Dak Anis : yang cuma saya kenali sebagai satu karaktor di alam blogging.

"Happy Belated Birthday to both of you". Moga-moga Allah panjangkan umur, murahkan rezeki & tingkatkan iman anda berdua.



5 comments:

echah_syed said...

epi besday to both of u :)

Anonymous said...

yeyeee..beshnyer ..maceh uncleee....:D insyaALlah 1 fine day nak jumpa uncle n akak norz ..nyways maceh again uncle yer..jenjalan pepegi buta n mlm2 buta jer sekarang nih ..jadik pok guard muahahaha

kunadzri said...

~~echah_syed>>
ceQ... bagi la hadiah sekali... hehehe.. :)

kunadzri said...

~~NurMaWarSelina>>
sama2 dak anis... uncle pun harap kita bole jumpa satu masa nanti... entahkan opis sebelah menyebelah jer... hehehe... who knows kan...?
jadi pok guard tu pun dah kira ok gak... uncle ni jadi ular sawa kekenyangan.. tok leh nak jalan2 langsung seminggu dua ni... projek keliling pinggang.. semuanya nak urgent.. bosring btull...

Anonymous said...

hulalala siap jadik ulau sawa tu uncle ehehehehehe takpe2 ular sawa pun berisi takpe ahahahaha

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez