Tuesday, March 11, 2008

TERIMA KASIH DAUN KELADI

Kerana terlalu sibuk dengan kerja-kerja di kantor, disusuli pula dengan demam pilihanraya umum ke12 yang sudahpun berlalu, Deri terpaksa menangguhkan n3 yang satu nih...
Tanpa lanjut bicara, Deri nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada rakan-rakan blogesfera yang sudi mengurniakan awards dalam pelbagai bentuk kepada Deri. Semuanya amat Deri hargai & akan di pamerkan di gerobok hadiah nanti. Tempahan sudah pun dibuat.


dari CHEF NORZ
Terima kasih buat Norz di atas pengiktirafan ini.
Walaupun rumah dekat jer, Deri kena jugak naik basikal pergi angkut hadiah...
xper2... hadiah punya pasal....


dari UMI-E
Terima kasih Sis e.
Berkawan biar beribu....haruskah dinilai satu persatu...?


dari ECHAH SYED
Terima kasih Combi.
Buku nota ku jadikan diari, buat menilai diri setiap hari.


dari ANGRIANI
Terima kasih Yani...
Kawan, rakan & taulan...Penyeri hidup kala kesepian.

2 comments:

echah_syed said...

toce toce abg e..:)

nak kekal & kebal dlm persahabatan ni kena ade tolak ansur juga ekk.

yg paling penting kena hormat menghormati jgn main sukati jer hentam walopun dlm gurauan..betol dak???

aNgRiAni said...

waaa...nampak gaya gerobok abg e kenalah disiapkan lebih cepat dr tarikh yg sepatutnyer...tgk gaya gerobok yg sedia ado tue tak leh nak menampung awards nie...kang berderai lak...mcm harapang PakLaaaaLaaaa...tehehehehe...dah beberapa ari nie asyik makan tempe jer erk? adeiii mmg laku toiii lak tempe pakcik muka licin hidung botox tewwww...ahaks...nak larikkkkk...

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez