Monday, March 24, 2008

WARGA Msjbox ZIARAH SAUDARA KS - PREVIEW PHOTOS

Tarikh : Ahad 23 Mac 2008
Lokasi : Bandar Rinching, Semenyih, Selangor DE.

Alhamdulillah, dengan izin dari Allah swt. sebahagian dari warga
Msjbox termasuklah bos besarnya, Junaidix & PAnya, Shai telah dapat menghazirkan diri di Bandar Rinching untuk menziarahi rakan blogger, saudara KS. Foto-fotonya telah saya masukkan ke SINI untuk sesiapa sahaja yang ingin melihat & menciloknya.

KEK MSJBOX
KETIBAAN BOSS BESAR MSJBOX
SAUDARA KS & ISTERI


BUAH TANGAN DARI JUNAIDIX UNTUK KS
OLE-OLE DARI SHAI UNTUK KS




PEMBANTU JURUFOTO DERI

20 comments:

Jie said...

Deri..... rasa mcm sikit la..hahahaha..pasai dok bergossip yg banyak..

Sikit² pun..nak bangkit dah tak larat. Mcm pacat kenyang!

kunadzri said...

~~Kujie>>>
Jie, tu baru tak sampai 2 jam dah macam pacat kenyang.. kalau lama lagi, alamatnya kita jadi badak berendam laa... hehehe...

Btw, nice meeting you & `my assistant'.... wah, manja betui dia ngan jie..

echah_syed said...

abg e..tak aci main tunjuk2 kek kat sini tau... :(

mmg havoc giler ekk.rugi laa combi ngn yani..


~ pic intan kan yg bwh skali tu..copy paste mamajie mase kecik2 noo..

Jie said...

Intan dok gedik2 sebelah saya ni..dia baru balik sekolah.


xsen dok bgtau mana satu gambaQ yg dia snap...hahahah..minah perasan tu dok cakap gambo dia cantik....:p

dia mmg manja dgn sapa...hahahah..nk taip ni dok lari2 tangan..dia kacau !

kunadzri said...

~~echah_syed>>>
combi... mana ada aci nak main tunjuk2... hehehe...

lorr... ciannnyer abg e kat combi & yani.. dok jauh2 nak buat camna.. kalu kat pc ni bole keluarkan aroma kek & makanan2 yg len2 tu, abg e gerenti dah semburkan kat sini... hehehe..

weihh... intan tu memang anak manja mama dia... terra amik gambaq tu...

kunadzri said...

~~Kujie>>>
Jie... kasi can la kat intan tu nak gedik2 manja... memang patut la dia xsen pun.. gambaq2 dia ambik tu ada seni... yang bestnya tak ada yang bergegar.. kena bagi kamera satu kat dia tu... hehe..

>>Intan.. uncle deri kata.. bravo..!! Good work!!

echah_syed said...

a'ah laa abg e..aci kat estet hohoho :p
satgi cheQ kena banned anak cucu cicit samy velu baca..


larikkkkkkssss

Kasawari said...

sayang seklai saya tak dpt joint waktu siang tu. "kewajipan" mencari formula di sepang telah menghalang Kasawari dari joint.. he he..

cayalh bro.. saya respek pada semua yang hadir kerana dgn cara ini kita dpt sama sama kenal lebih dekat lagi .. apa tah lagi Bro Ks dalam keadaaan hanya di rumah dan diatas katilnya bersama laptop nya tu sebagai teman untk kenal dgn blogger lain...

mama ranggie said...

best lah...sayang mama x dpt join...

kunadzri said...

~~echah_syed>>>
tu la ceQ... baik2 sikit sebut aci la ni... sensitip... tambah2 lagi `semi-d value' tu dah tak dak kerja...

sib baik larik cepat... kalo tak, jenuh ceQ kena pedudun ngan semi-d value keliling estet.. ekehkeh...

kunadzri said...

~~Kasawari>>
tak apa bro... memang kadang2 tu program kita bertindih-tindih... tapi sy respek la bro sebab dlm sibuk2 tu sempat juga datang pd waktu mlmnya...

memang bagus sekali kita amalkan program yg macam ni bro...dapat mengiratkan lagi silatulrahim sesama kita... harapnya lebih ramai lg yang akan berkesempatan hazir di lain masa nanti...

kunadzri said...

~~mama ranggie>>
xper2 mama... mungkin lain kali bole join di lain function...

K@ssim Sel@m@t said...

Deri ...terima kasih kerana merakamkan gambar2 gathering tuu kat sini.

Terima kasih sudi melapangkan waktu di sana.

Mintak izin mencilok sikit gambar2 disini.

arsaili said...

salam...wahhh jelesnya..i missed it...tak sempat..maybe di lain kali

"sishoney" said...

salam uncle,
asst uncle tue anak kak jie ek...
muka sama macam fotostat aje...
sket je bro menembak kali nie
sbb banyak makan ek.....

Aliff said...

meriahnya majlis.. boleh join?

kunadzri said...

~~Kassim Selamat>>
Sama-sama Bro KS.. Cilok la mana-mana yg berkenan di hati...

Saya juga berterima kasih di atas kesudian KS sekeluarga menerima tetamu mcm kami ni yg suka buat bising & menyepah-nyepah rumah KS... hehehe...

kunadzri said...

~~arsaili>>
salam bro... nak buat camna kan, duduk jauh... insyaAllah, di lain masa pulak...

kunadzri said...

~~sishoney>>
tu la dia anak dara Kujie, Intan... manja abis ngan mak dier...

memang uncle tak tembak banyak sangat... sembang lebih.. makan xder la banyak mana pun.. lagipun ramai yang terlambat datang sebab jalan jam.. uncle terpaksa balik awal sikit...

kunadzri said...

~~Alif>>
Terima kasih sudi menyinggah sini. Join la aktiviti Msjbox.. sila daftar ngan bos dia.. http://www.junaidix.net

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez