Thursday, December 11, 2008

HELLO KITTY

SIOOOTTTT.... sib beik aku tak sempat beli baju nih...!!!


Dah ler hari tu silap beli jaket tebal Chelsea. Mahal pulak tu, reger sampai Rm50... alih-alih sampai rumah tengok2 dia tulis Chelsea Foolball Club... Berdekah-dekah aku gelak walaupun dalam hati siap maki hamun kat nobody... Tak caya...?

Kalo tengok dari jauh memang tak perasan... camgini ler...


Tapi, cuba zoom skit...


Warning : Hati-hati bila nak beli barangan siam... anda mungkin kecewa...

4 comments:

UncleJ said...

mmg sah chelsea tu FOOLball club....wakakaka

jgn marah bro..aku tau hang peminat tegar club tu...

sebenarnya kesilapan tu disengajakan....hehehe

kunadzri said...

muahahaha... takkan aku nak marah bro.. kalu tak, masakan aku buat n3 nih... malu sendiri la aku... aku ni peminat setia chelsea, tapi boleh lg resoning ngan org.. pro man... pro... wakaka...

tapi hang jgn main2 ngan some of the fans... mau dia kejor hang ngan parang... wakakakakaka...

Junaidix said...

seb baik dia tak tulis chelski kat situ.. hehe

kunadzri said...

>>Junaidix>>
tu la jun... tp respek gak kat siam nih.. mcmana diorang deceive mata kita...

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez