Wednesday, February 06, 2008

Award ke 2 & ke 3

Terima kasih Combi di atas award yang diberikan ni.
Akan abg e simpan baik2 dalam lemari hiasan sebagai lambang persahabatan
dunia siber, kawan `dialamaya'
Kata-kata Bujangga dari abg e :
Berkawan biar seribu, berkawen biar satu...
Berkawan berpada-pada, berkawen patut sekali....
Berkawan ada sempadan, berkawen biar sepadan.....

Kerana abg e ni kedekut skit, abg e tak mo bagi kat org len dah buat masa ni...
Tak apa kut camtu...



Yang ini pulak adalah award dari OD Terima kasih banyak OD.....
Terharu jugak sebab baru jer kenal OD.... mahal nih, diimpot dari obersi...

Teman punyer le seghonok sampei tak dapat berkater-kater.

Akan papabear simpan baik-baik dalam lemari
kat sebelah award Combi ngan Jie...

Seghoper jugak ler apa yang teman kabor kat Combi tu...

teman ni kedekut bebenor......
idak maunyer teman bagi kat oghang lain buat maser ni....

2 comments:

Ong De Ong said...

Kaceh dalam pertimbangan... ekekekekeke... idak lerr... teman bukannya kejam. Sama-sama. Tak per, simpan ler. Idak ler berabuk dia nanti, kalo letak kat luor, ye tak? Huhu... Kong Xi Fa Chai... nak limo...

echah_syed said...

awat depa dok ckp peghoQ jaa..cheQ x pandai noo..amboii terharu sgt laa pasai abg e boh dlm lemari baru beli..ada cop dari company bola sepak pak enggku lagik adehh !!

sedap pepatah BUJANGga tu tau.. :p

mai cheQ nak try pulak..ok dak??

berakit ke hulu,
berenang ke tepian,
berblog dahulu,
bertemu kemudian..

cheQ main cilok sket..

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez