Sunday, February 10, 2008

KHAS BUAT OD (juga Combi, Jie & Jun)


OD...
Tak tau ler teman nak cakap aper lagi...kering idea nih...

Tak boleh pikior apakebende nak ucap.
Bab ucapan ni memang teman kalah dengan mamabear.

Mamabear tu, kalau berucap, weihhh, terkedu teman mendengor nyer....
Teman ni tak nampak jalan ler...tengah dok bagi ucapan pun teman boleh jadi bengong...
otak jadi kosong...`blank' ler kater geng JWW Birch...

Tapi kan OD...
Teman memang tak pernah lupa nak ucapkan ribuan
TERIMA KASIH
di atas pemberian yang amat berharga ini,
sesuatu yang teman iktiraf sebagai lambang persahabatan yang hakiki.
Teman terharu sangat..........(diam sejenak....sedey...)
teman sanggup tempah dua biji lemari (mahal weih...)
nak display cepat2 hadiah yg diberikan.
Kalo lambat nanti berabuk pulak...
Nasib baik raya cina dah abih, kedai perabot pun dah dibuka...

Akhir kata....
Mulanya teman terpikior nak klon lagi 4 set penghargaan ni
untuk disampaikan pada 4 orang rakan yang selalu datang menziarah teman & mamabear.
Cuaca panas, hujan, siang, malam, sihat, sakit.... tetap akan datang ziarah kami.

Tapi kan OD.....
Teman tempah sendiri penghargaan tuh...buat 4 salinan...
Gambo ni teman yang lukis sendiri...memang kesayangan teman ler...
"Tanduk Rusa" diberi nama,
Teman amatlah berbeso hati nak bagi award ni pada demer semua.
~OD~
~Combi~
~Jie~
~Jun~
Gambo ori tuh teman dah hadiah kat mamabear...by hand.
Kalo sudi, terima lah. Kalau keberatan, pun terima lah ekk....
******************
**********

4 comments:

echah_syed said...

tocey tocey abg e..canteknyerr :)

lukis sendiri ker tu tanduk rusa??

bestnyerr..

wahhh terharu sbb dpt award dari hasil tgn abg e sendiri..

caiyoolaaa !!

~ p e a c e ~

© OD said...

Fullamak... papabear yang lukis nih? Cayalah... tak sangka Papabear pandai lukis vegetarian punya gambo... ekekekkeeke...
OD nak ucapkan JUUUUUUUUTTTTTTTTTAAAAAAAANNNNNNNNN TERIMA KASIH kepada Papabear kerana memberi award ni... mwah mwah mwah dan kepada Mamabear gak, for being so being the best of the best... mwah mwah mwah.

kunadzri said...

salam combi & OD...
memang abg e/papabear suka melukis dari zaman dolu2 lagi. Tapi sekarang ni tak berapa ada masa...

Mimbar masjid pada hari ini...

Memberi hadiah sangatlah digalakkan dalam Islam, dalam apa bentuk sekali pun. Kemana-mana kita pergi, kita di sarankan untuk membawa pulang hadiah yang termampu kita beli buat orang yang kita kasihi. Hadiah adalah lambang kasih sayang dalam kekeluargaan & persahabatan Jarang benar ada orang yang tidak menghargai hadiah. Bagi abg e/papabear, lebih afdal & bernilai lagi kiranya hadiah itu adalah dari hasil kerjatangan kita sendiri, kiranya kita mampu lakukan....

ceQ combi, OD serta sahabat2 alam siber yang lain memang mesra dalam masa yang singkat sahaja. Abg e/papabear amat menghargai kemesraan itu. Hadiah yang abg e/papabear bagi ni bukannya hanya suka-suka, tapi adalah sebagai cenderahati & satu lambang pada rangkaian kemesraan yang kita semua jalinkan.

Semuga persahabatan kita semua berada di atas landasan yang diizinkan-Nya...

Jie said...

Salam...

baru pagi tadi dtg nek lori kaut semua award2 yg ada....singgah Gombak pastu p Kajang...


makasih erk...sy sgt berbesar hati dan badan utk menerimanya...

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez